Věrnostní program VIP Club

Objevte svět klubových výhod

Platnost od 1.12.2024
Náš věrnostní program je poděkováním pro všechny hosty hotelů Spa Resort PAWLIK – AQUAFORUM, Belvedere, Dr. Adler, Luisa a Metropol. Chceme, abyste si svůj pobyt ve Františkových Lázních jaksepatří užili, proto jsme pro vás připravili VIP Club s celou řadou exkluzivních nabídek nejen v rámci našich hotelů, ale také ve spolupráci s našimi partnery – restauracemi, obchody, nejrůznějšími sportovišti, muzei apod.

Členství ve VIP Clubu je bezplatné, typ členství (a s ním i klubové výhody) se liší v závislosti na počtu nasbíraných bodů. Za každých 50 Kč útraty ve výše zmíněných hotelech vám na klientský účet hosta připíšeme 1 věrnostní bod.

Chcete-li se stát členy klubu, jednoduše si stáhněte přihlášku a vyplněnou ji zašlete na uvedenou adresu. Případně ji můžete také odevzdat na recepci některého z lázeňských hotelů či u pracovníka VIP Clubu.

Standard (0 – 4 999 bodů)

  • Bezplatné členství
  • Slevy u partnerů VIP Clubu Františkovy Lázně
  • Slevy na vybrané sportovní aktivity
  • Věrnostní body za recenze
  • VIP klientský servis
  • Sleva na procedury 5 %

Premium (5 000 – 9 999 bodů)

  • Bezplatné členství
  • Slevy u partnerů VIP Clubu Františkovy Lázně
  • Slevy na vybrané sportovní aktivity
  • Věrnostní body za recenze
  • VIP klientský servis
  • Sleva na procedury 10 %
  • Sleva na léčebné pobyty (mimo zlevněné a akční nabídky) 5 %
  • Sleva na parkovné během pobytu 50 %

GOLD (10 000 - 19 999)

  • Bezplatné členství
  • Slevy u partnerů VIP Clubu Františkovy Lázně
  • Slevy na vybrané sportovní aktivity
  • Věrnostní body za recenze
  • VIP klientský servis
  • Možnost early check-in / late check-out zdarma
  • Možnost upgradu kategorie ubytování při příjezdu
  • Členská karta platná i mimo dobu pobytu
  • Neomezený vstup do Aquafora zdarma po celý pobyt
  • Zvýšená odměna za doporučení nového hosta
  • Narozeninový dárek při pobytu v den narozenin
  • Sdílení členských výhod s rodinnými příslušníky
  • Přenechání věrnostních bodů
  • Sleva na procedury 15 %
  • Sleva na všechny pobyty (mimo zlevněné a akční nabídky) 10 %
  • Sleva na zlevněné a akční pobyty 3 %
  • Sleva na parkovné během pobytu 100 %

PLATINUM (20 000 a více bodů)

  • Bezplatné členství
  • Slevy u partnerů VIP Clubu Františkovy Lázně
  • Slevy na vybrané sportovní aktivity
  • Věrnostní body za recenze
  • VIP klientský servis
  • Možnost early check-in / late check-out zdarma
  • Možnost upgradu kategorie ubytování při příjezdu
  • Členská karta platná i mimo dobu pobytu
  • Neomezený vstup do Aquafora zdarma po celý pobyt
  • Zvýšená odměna za doporučení nového hosta
  • Narozeninový dárek při pobytu v den narozenin
  • Sdílení členských výhod s rodinnými příslušníky
  • Přenechání věrnostních bodů
  • Sleva na parkovné během pobytu 100 %
  • Sleva na procedury 20 %
  • Sleva na všechny pobyty (mimo zlevněné a akční nabídky) 15 %
  • Sleva na zlevněné a akční pobyty 5 %
  • Dárek při každém pobytu
  • Zvýhodněné vstupné do akvaparku AQUAFORUM i mimo období pobytu
  • Sleva na Flexibilní storno podmínky 100 %
  • Sleva na poplatek za změnu rezervace 100 %
  • Sleva na poplatek za garanci čísla pokoje 100 %

Chcete-li se stát členy klubu, jednoduše si stáhněte přihlášku a vyplněnou ji zašlete na uvedenou adresu. Případně ji můžete také odevzdat na recepci některého z lázeňských hotelů či u pracovníka VIP Clubu.

Členské výhody podrobněji

Členové mohou dostat věrnostní body za pozitivní recenze.
Člen může 1x za rok (počítáno jako 365 dnů) požádat o odměnu za 1-3 pozitivní recenze, které zveřejnil na internetu.
Doporučené weby: Firmy.cz (seznam.cz) | Google | Trip Advisor | Booking | Facebook
  • Recenze (příspěvek) musí být veřejně dostupná, musí obsahovat text a pokud obsahuje hodnocení, musí toto hodnocení odpovídat minimálně hodnotě 80 % (např. 4 hvězdičky z pěti).
  • Člen pošle žádost o odměnu za recenzi e-mailem na adresu: vipclub@frantiskovylazne.cz
  • Žádost musí obsahovat jméno a příjmení člena a buď jeho datum narození, nebo číslo klienta, nebo číslo jeho poslední rezervace pobytu. Pokud příspěvek není zveřejněn pod skutečným jménem hosta, ale pod přezdívkou, musí se jednat o přezdívku, která neporušuje dobré mravy a je důvěryhodná.
  • Žádost musí obsahovat screenshot (obrázek) recenze a internetovou adresu, kde je recenze dohledatelná.
  • Člen může požádat o odměnu za 1-3 recenze.
  • O odměnu lze požádat max. 1 měsíc po prokazatelném zveřejnění recenze.
  • Pokud člen žádá o odměnu za více recenzí (max. 3), musí všechny žádosti zaslat v jeden den, tj. 1x za 365 dní.
  • Pokud člen pošle další žádost o odměnu za recenze dříve než za 365 dní, k žádosti se nebude přihlížet.
  • Provozovatel si vyhrazuje právo rozhodnout o uznání či neuznání recenze pro přiznání odměny.
  • Za první uznanou recenzi člen obdrží odměnu 200 Věrnostních bodů, za každou další uznanou recenzi, o kterou zažádal téhož dne, obdrží odměnu 100 věrnostních bodů. Může tak získat odměnu max. 400 věrnostních bodů za rok.
Sleva na procedury
Členové si mohou koupit lázeňské procedury se slevou ve výši 5-20 % podle úrovně členství. Sleva platí na všechny procedury dokoupené ve kterémkoliv z hotelových a lázeňských provozů Provozovatele.

Sleva na léčebné pobyty pro členy Premium
Členové na úrovni Premium mají slevu 5 % na léčebné pobyty, tj. na ty pobyty, které obsahují vstupní lékařskou prohlídku. Tuto slevu nelze využít na zlevněné a akční pobyty.

Sleva na pobyty pro členy Gold a Platinum
Členové na úrovni Gold mají slevu 10 % a Platinum mají slevu 15 % na všechny pobyty. Tuto slevu nelze využít na zlevněné a akční pobyty.

Sleva na zlevněné a akční pobyty pro členy Gold a Platinum
Členové Gold mají slevu 3 % a členové Platinum mají slevu 5 % na zlevněné a akční pobyty. Toto je speciální nová sleva, která je kombinovatelná s jinými slevami a lze ji využít i na zlevněné pobyty a akční nabídky.

Sleva na parkovné během pobytu
Členové VIP Clubu na úrovni Premium parkují u svého hotelu během pobytu se slevou 50 %, Členové Gold a Platinum parkují u svého hotelu během pobytu se slevou 100 %.

Možnost early check-in / late check-out zdarma
Členové na úrovni Gold a Platinum mohou využít možnost časnějšího příjezdu a pozdějšího odjezdu. Službu lze využít dle aktuálních volných kapacit v hotelu.
O službu early check-in lze požádat nejvýše 3 dny před začátkem pobytu, o službu late check-out lze požádat nejvýše 3 dny před koncem pobytu. Člen o službu se žádá na zákaznické informační lince nebo na recepci hotelu.

Možnost upgradu kategorie ubytování při příjezdu
Člen si může vyžádat upgrade kategorie pokoje, tj. ubytování na pokoji vyšší kategorie, než kterou má zarezervovánu. Upgrade pokoje je možné si vyžádat při příjezdu na pobyt. Službu lze využít dle aktuálních volných kapacit.

Členská karta platná i mimo dobu pobytu
Členové na úrovni Gold a Platinum dostávají členské karty. Mohou čerpat výhody trvale i mimo dobu pobytu, po celou dobu platnosti členské karty.

Neomezený vstup do Aquafora zdarma po celý pobyt
Členové na úrovni Gold a Platinum mají neomezený vstup do Aquafora zdarma během celého pobytu bez ohledu na to, ve kterém z hotelů Provozovatele jsou ubytováni. Pro získání neomezeného vstupu je třeba prokázat se členskou kartou Gold nebo Platinum nebo hotelovou kartou s vyznačením úrovně Gold nebo Platinum.

Zvýšená odměna za doporučení nového hosta
Pokud člen na úrovni Gold a Platinum doporučí nového hosta a získá nárok na odměnu za doporučení nového hosta, získá doporučující člen odměnu ve výši 2000 Kč. Nový host získává odměnu ve standardní výši 1500 Kč.

Narozeninový dárek při pobytu v den narozenin
Členové na úrovni Gold a Platinum, kteří oslaví během pobytu své narozeniny, dostanou narozeninový dárek z rukou vedení hotelu.

Sdílení členských výhod s rodinnými příslušníky
Členové Gold a Platinum mohou sdílet členské výhody s příbuznými, kteří s nimi přijedou na pobyt. Tito příbuzní tak čerpají výhody jejich úrovně členství bez ohledu na svou vlastní úroveň členství.
  • Každý příbuzný, který čerpá členské výhody, musí být sám členem VIP Clubu (minimálně na úrovni Standard). Pokud v okamžiku rezervace pobytu není členem, musí se přihlásit nejpozději v den nástupu na pobyt.
  • Sdílení členských výhod mohou využít pouze přímí příbuzní (děti, vnoučata, rodiče, prarodiče atd.), manželé a sourozenci.
  • Příbuzenský vztah lze prokázat:
    • stejným příjmením a čestným prohlášením nebo
    • stejnou adresou bydliště a čestným prohlášením nebo
    • rodným listem či jiným dokladem prokazujícím příbuzenský vztah.
  • Pobyty zvýhodněných hostů a člena, jehož výhody se sdílí, se musí časově shodovat aspoň na dvě noci.
  • Host s nasdílenými členskými výhodami nemá nárok na slevu na parkovné během pobytu.
  • Hostovi s nasdílenými členskými výhodami není vystavována členská karta. Úroveň členství odpovídající jeho výhodám je pouze vyznačena v jeho hotelové kartě. Sdílené výhody členství platí pouze po dobu pobytu zvýhodněného příbuzného.
Přenechání věrnostních bodů
Člen Gold nebo Platinum může přenechat své věrnostní body jiné osobě – příjemci.
  • Člen požádá o přenechání věrnostních bodů ve prospěch příjemce pomocí formuláře, do kterého napíše své osobní údaje a přesné osobní údaje příjemce. Podepsaný formulář lze poslat e-mailem naskenovaný nebo poštou.
  • Pokud příjemce dosud nebyl členem VIP Clubu, vyplní, podepíše a Provozovateli osobně dodá nebo zašle (e-mailem naskenovanou nebo poštou) přihlášku do VIP Clubu.
  • Po přijetí žádosti o přenechání věrnostních bodů a případně po přijetí přihlášky příjemce do VIP Clubu se členovi odečtou všechny jeho věrnostní body a jeho členství je nastaveno na úroveň Standard. Člen může současně požádat o ukončení členství ve VIP Clubu. Příjemci se připíše stejný počet věrnostních bodů a odpovídajícím způsobem je mu nastavena úroveň jeho členství.
  • Lze přenechat vždy jen všechny věrnostní body člena. Nelze přenechat jen část.
  • Pokud je příjemce již členem VIP Clubu, přenechané věrnostní body se mu přičtou k jeho aktuálnímu stavu věrnostních bodů.
  • Tento postup se analogicky použije i v případě úmrtí člena, kdy pozůstalý žádá o převedení věrnostních bodů s využitím zvláštního formuláře.

Dárek při každém pobytu
Členové na úrovni Platinum dostávají speciální pozornost při každém svém pobytu.

Zvýhodněné vstupné do akvaparku AQUAFORUM i mimo období pobytu
Držitelé členských karet Platinum mohou celoročně využívat zvýhodněné vstupné do akvaparku Aquaforum, dle ceníku vstupného pro členy Aquaforum Clubu.

Flexibilní storno podmínky se slevou
Členové na úrovni Platinum čerpají službu Flexibilní stornopodmínky se slevou 100 %. Neplatí tak žádné stornopoplatky v případě onemocnění před nástupem nebo v průběhu pobytu.

Sleva na poplatek za změnu rezervace
Členové na úrovni Platinum mají slevu 100 % z poplatku za změnu rezervace pobytu. Tato sleva platí pro jednu změnu každé rezervace.

Sleva na poplatek za garanci čísla pokoje
Pokud člen na úrovni Platinum požádá pro svou rezervaci pobytu o garanci čísla pokoje, má na poplatek za tuto službu slevu ve výši 100 %.

Kompletní znění všeobecných podmínek VIP Clubu najdete zde.

Vyberte si pobyt